a couple of days, the much-vaunted collection Hogan by Karl Lagerfeld composed of six items (sneakers, purse, clutch , cowboy boots, a jacket and the trench), Hogan has landed in the flagship store.
After seeing the ad campaign Baptiste Jacobins and Magdalena Frackowiak, and even some video preview, I rushed to see the collection in store!
Looking at the pictures of the collection I had not found anything particularly good, but live I am changed his mind, is even worse! The classic Interactive have been revised with straps that are tied right above the ankle, and have the air of having come from a cross between Robocop and film Gladiator.
Orrendo anche il trench, unica eccezione la borsa, anche se non è ciò che mi aspettavo da Karl Lagerfeld, in quanto mi è sembrata vista e rivista in giro, devo ammettere che non è poi così male, mi è molto piaciuta nelle tonalità cipria e sabbia, ma è possibile trovarla anche in blu e grigio, e anche in bianco e nero.
Non ci resta che aspettare la prossima capsule collection , presentata il quattro marzo, in occasione della Paris Fashion Week!
Avete capito bene, Della Valle e il famoso designer hanno deciso di proseguire questa collaborazione con capi e accessori per l’autunno/inverno 2011-2012!
Cosa si inventerà stavolta il nostro Karl?
Cosa si inventerà stavolta il nostro Karl?
George.
0 comments:
Post a Comment